Made with Love

IN-Call back in the saddle

olayda

Well-known member
Joined
Jan 5, 2010
Messages
320
I know this post should be in the lobby, but I'll make it up to you. I've got reviews to post which I didn't post on terb as it was starting to piss me off.

Just wanted to let some of the ex Terb regulars know that thanks to BT123 I have discovered HUBGFE and it's a refreshing change.
Haven't completely decided if I'm coming back to the hobby, but it would be fun to post some reviews again.

'nuff said..Olayda
 
Re: back in the saddle

olayda said:
I know this post should be in the lobby, but I'll make it up to you. I've got reviews to post which I didn't post on XXXX as it was starting to piss me off.

Just wanted to let some of the ex Terb regulars know that thanks to BT123 I have discovered CERB and it's a refreshing change.
Haven't completely decided if I'm coming back to the hobby, but it would be fun to post some reviews again.

'nuff said..Olayda

Welcome olayda and start posting, just make sure the SP is still in the industry.

BTW its HUBGFE ;)
 
Re: back in the saddle

The ladies are calling you, how can you stay away. ;) Those perfect breasts, long sexy legs, soft sexy tummies, round slap able booties, you know you want back in. Sorry couldn't resist, now I put myself in the mood. DAMN!
 
Re: back in the saddle

Rayden said:
The ladies are calling you, how can you stay away. ;) Those perfect breasts, long sexy legs, soft sexy tummies, round slap able booties, you know you want back in. Sorry couldn't resist, now I put myself in the mood. DAMN!

zip it Rayden. You're not giving me a chance here.

Not everyone likes perfect breasts,soft sexy tummies,round slapp.........sorry, lost my train of thought there.
The point is...shit, lost it again....... Rayden you're an asshole :)

O
 
Re: back in the saddle

olayda said:
Not everyone likes perfect breasts,soft sexy tummies,round slapp.........sorry, lost my train of thought there.
The point is...shit, lost it again....... Rayden you're an asshole :)

O

LOL :lol: Love it, just like old days :D
 
Re: back in the saddle

Beenthere123 said:
olayda said:
Not everyone likes perfect breasts,soft sexy tummies,round slapp.........sorry, lost my train of thought there.
The point is...shit, lost it again....... Rayden you're an asshole :)

O

LOL :lol: Love it, just like old days :D

BT, love you man because it's easy to make you laugh
 
Re: back in the saddle

Check this out!

I have just been banned for life from terb for "soliciting a competing site"
Holy shit, what a bunch of knobs. What's scary is how they knew. I learned of HUBGFE from a private email and have not told anyone else about it.

wtf? Am I being monitored? Guess I've found a new home
 
Re: back in the saddle

olayda said:
Rayden said:
The ladies are calling you, how can you stay away. ;) Those perfect breasts, long sexy legs, soft sexy tummies, round slap able booties, you know you want back in. Sorry couldn't resist, now I put myself in the mood. DAMN!

zip it Rayden. You're not giving me a chance here.

Not everyone likes perfect breasts,soft sexy tummies,round slapp.........sorry, lost my train of thought there.
The point is...shit, lost it again....... Rayden you're an asshole :)

O


My sincerest apologies, I would never ever do or say anything that would potentially bring you back into this awful hobby.
 
Back
Top Bottom